سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه گرفتاری اش را به نامهربان شکوه کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :12
کل بازدید :137482
تعداد کل یاداشته ها : 34
103/2/6
7:38 ص

کرباسچی مدیرمسئول هم میهن: منتظر تشکیل دادگاه خواهیم بود


نوروز: روزنامه هم میهن پس از 42 شماره توقیف موقت شد.
این دومین باری است که روزنامه هم میهن به محاق توقیف می رود. گفتنی است روزنامه هم میهن سه سال پیش نیز توقیف شده بود که در سال گذشته پس از برگزاری دادگاه در نهایت حکم به رفع توقیف آن داده بود.
به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان تهران توقیف موقت روزنامه هم میهن به دلیل نقص درمراحل محاکمه کرباسچی عنوان کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نقص در مراحل محاکمه غلامحسین کرباسچی مدیر مسئول روزنامه هم میهن را دلیل توقیف مجدد این روزنامه عنوان و اعلام کرد توقیف موقت این روزنامه تا زمان رسیدگی مجدد به پرونده ادامه می یابد .
به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب تهران خطاب به محمد حسین صفارهرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است :

احتراما به استحضار می رساند شعبه 1083 دادگاه عمومی جزایی تهران در تاریخ 29/11/1385 مبادرت به برگزاری جلسه محاکمه مدیر مسئول روزنامه هم میهن نموده و متعاقب آن طی دادنامه شماره 261 مورخ 20/12/85 نسبت به محکومیت مدیر مسئول ان روزنامه اقدام و رای صادره در تاریخ 16/2/86 مورد اعتراض وکیل متهم قرار گرفته است . در تاریخ 11/4/86 پرونده به این دادسرا ارسال که با ملاحظه صورت جلسه محاکمه علنی و مجموع اوراق پرونده موارد ذیل بهعنوان ایراد بین قانونی مشهود است .

1- ازآقای غلامحسین کرباسچی قبل از برگزاری جلسه علنی محاکمه هیچ گونه تامینی اخذ نشده و قرار تامین کیفری در رابطه با وکیل متهم صادر گردیده و ایشان آن را امضا کردند که اساسا صدور قرار تامین کیفری برای وکیل مدافع به جای متهم خلاف قانون و موازین آیین دادرسی کیفری است .

2- مطابق اصل 168 قانون اساسی جلسه محاکمه مطبوعاتی باید در حضور اعضای محترم هیئت منصفه و به صورت علنی باشد و مدیر مسئول روزنامه مطابق مسئولیتی که در تبصره 4 و 7 ماده 9 قانون مطبوعات بر عهده شخص او قرار گرفته ، در حضور اعضای هیئت منصفه محاکمه گردد در حالیکه اساسا مدیر مسئول در جلسه محاکمه حاضر نشده و عذر موجهی نیز اعلام نکرده و علی رغم این موضوع دادگاه به جای مدیر مسئول که متهم پرونده است وکیل او را محاکمه و از وی بدون حضور متهم نیز اخذ و پس از اعلام نظر هیات منصفه مبادرت به محکومیت متهم به جزای نقدی نموده که مراتب محاکمه و صدور رای به نحوی که دراعتراضیه این دادستانی خطاب به دادگاه تجدید نظر استان تهران آمده خلاف موازین آمره قانون آیین دادرسی کیفری اقدام گردیده و محاکمه به نحو مذکور فاقد رسمیت قانونی است و رای صادره نافذ نیست .

3 - بنا الهذا با توجه به اصرارمدیر مسئول روزنامه هم میهن پس از رفع توقیف، طی دادنامه مخدوش و غیر قطعی فوق به ارتکاب جرائم مذکور در ماده 6 قانون مطبوعات به شرح پرونده های متشکله در دادسرای کارکنان دولت و رسانه ها قرار توقیف موقت این روزنامه تا زمان رسیدگی مجدد به پرونده های مذکور صادر و اعلام گردید و بنا به مراتب فوق مقرر است از ادامه انتشار این روزنامه جلوگیری به عمل آید .

همچنین غلامحسین کرباسچی در گفت وگو با خبرگزاری فارس عنوان کرده است که منتظر تشکیل دادگاه خواهد بود.

مدیر مسئول روزنامه هم میهن گفت: حکم توقیف به روزنامه ابلاغ شده است و این روزنامه فردا منتشر نمی‌شود و ما منتظر تشکیل دادگاه روزنامه می‌مانیم.

مهدی کرباسچی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس، از هر گونه ابراز نظر در مورد توقیف روزنامه خودداری کرد و گفت: بر اساس حکم توقیف روزنامه که امروز به دست ما رسید اعلام شده است علت توقیف مشکلاتی اعلام شده است که در گذشته در روند رسیدگی قضایی به پرونده روزنامه هم میهن در دادسرا بوده است.
وی افزود: ما مشغول چاپ روزنامه فردا بودیم که با ابلاغ حکم توقیف در بعد از ظهر امروز مشغول جمع کردن کاغذهای چاپی روزنامه فردا هستیم.

ناراحتی نویسندگان روزنامه

ناراحتی نویسندگان روزنامه

صحنه ای که یکبار مشابه اش را درباره شرق دیده بودیم

این دیگه چی میگه؟

 

ترویج ابتذال فرهنگی از دلایل اصلی توقیف موقت دوباره روزنامه هم میهن بوده است. به گزارش "الف"، یک منبع آگاه در گفتگو با الف با اعلام این خبر، از ترویج ابتذال فرهنگی به عنوان یکی از مهمترین دلایل توقیف موقت روزنامه هم میهن نام  برد.

ساعاتی پیش اعلام شده بود، پاره ای اشکالات در برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات این روزنامه در کنار اصرار بر ارتکاب برخی موارد، از دلایل توقیف این روزنامه است.
 
در اطلاعیه دادستانی عمومی و انقلاب تهران آمده بود، با توجه به اصرار مدیر مسئول روزنامه هم‌میهن پس از رفع توقیف طی دادنامه مخدوش و غیر قطعی فوق به ارتکاب جرایم مذکور در ماده 6 قانون مطبوعات، از ادامه انتشار این روزنامه جلوگیری بعمل آید.

بنابراین گزارش، روزنامه هم میهن در تاریخ 31 خرداد ماه 1386، با چاپ عکس تمام صفحه از یکی از بازیگران سابق تلویزیون که انتشار فیلم غیر اخلاقی منتسب به وی به یکی از مهمترین رویدادهای اجتماعی ماه های اخیر تبدیل شده بود، به گفتگو با وی پرداخت.

گزارش می افزاید، روزنامه مذکور همچنین در موارد متعدد مبادرت به گفتگو یا چاپ آثاری از افرادی با سابقه غیر روشن و دارای تجارب همکاری با رسانه های بیگانه کرده یا به تجلیل از این افراد پرداخته است.

قبلا برخی رادیوها و رسانه های بیگانه، با گمانه زنی در مورد دلایل توقیف موقت این روزنامه، آن را به مسائل سیاسی مرتبط  کرده بودند.
 
"الف" امیدوار است این روزنامه با اصلاح رویه های مورد نظر در قانون مطبوعات، بار دیگر به جمع بالنده مطبوعات کشور باز گردد.

* الف زیر نظر احمد توکلی اداره می شود.

 

اشک های محمد قوچانی سردبیر هم میهن


  
  
47 درصد از تهرانی ها از ماهواره استفاده می کنند

نشست علمی تربیتی خانواده و رسانه تصویری در مؤسسه آموزشی-پژوهشی امام خمینی(ره) با حضور مدیر شبکه چهار سیما و رئیس دفتر نظارت و بازرسی این مؤسسه برگزار شد.


به گزارش شیعه نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به توان رسانه جهت انتقال پیام به مخاطب گفت: رسانه، ابزار انتقال مستقیم پیام به مخاطب است و رسانه تصویری از مدرکات بصری برای انتقال پیام استفاده می کند.

عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) به رابطه تنگاتنگ هنر و رسانه اشاره کرد و افزود: رسانه با مقوله هنر ارتباط تنگاتنگی دارد، اما در ابزار هنر، اصول غلطی حاکم است که با اهداف دینی ناسازگار است و این ناسازگاری باعث مخالفت عده ای با اصل رسانه شده است.

وی ارتباط روزانه کودکان با تلویزیون را زیاد ارزیابی کرد و افزود: در آمارهای ارائه شده، کودکان ایرانی بیش از 4 ساعت در روز به مشاهده برنامه های تلویزیونی می پردازند.

وی در ادامه افزود: تماشای زیاد تلویزیون در خصوصیات کودکان از جمله کم کردن قدرت سازگاری، خویشتن داری، درون سازی، افزایش توقع ها و انفعال اذهان و کم شدن خلاقیت تأثیر بسیاری دارد.

در ادامه این نشست، دکتر پورحسین، مدیر شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به کم کاری در مقوله فلسفه اسلامی هنر گفت: اگر هنر در خدمت اسلام باشد، اسلام در جای جای این عالم نفوذ خواهد کرد و باید برای انتقال پیام و نشاط دادن به مخاطبین از هنر استفاده کنیم.

وی شناخت ظرفیت هنر و آسیب های آن را خواستار شد و افزود: با شناخت ظرفیت ها و آسیب ها می توانیم هنر را در خدمت انتقال پیام اسلام بکار بگیریم.

مدیر شبکه چهار سیما، نقش رسانه در ایجاد شخصیت مخاطبین را بسیار مؤثر دانست و افزود: رسانه دستور کار ذهنی به مخاطبین ارائه می کند و می تواند در شخصیت فرد، دغدغه هایی ایجاد کند که همیشه به دنبال آن دغدغه ها حرکت کند.

وی سیمای ایران را پاک ترین و نجیب ترین سیمای دنیا ارزیابی کرد و افزود: با توجه به مدیریت فعلی و سابق، پیشرفت های خوبی در تولیدات سیما داشته ایم، اما ایده آل نیست.

دکتر پور حسین، مشخص کردن معیارها از جمله شادی، موسیقی، استفاده از رنگ را خواستار شد و افزود: در صورتی که بیش از اندازه سخت بگیریم، جوانان به سراغ ماهواره می روند و هم اکنون 47 درصد از تهرانی ها از برنامه ماهواره استفاده می کنند.


  
  
با آقایانی که آرایش کنند، برخورد می‌شود

در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با نام «طرح عفاف و حجاب» 22 مورد وجود دارد که ‌ناجا ملزم به اجرای این مصوبات است.


رییس پلیس امنیت اجتماعی گفت: با آقایانی که شبیه مدل‌های غربی لباس پوشیده و آرایش کنند، برخورد می‌شود.

به گزارش شیعه نیوز به نقل از فارس، سردار احمد روزبهانی امروز در حاشیه حضور در مرکز 197 در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که برخورد با بدپوششی توسط ناجا مطابق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است گفت: در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با نام «طرح عفاف و حجاب» 22 مورد وجود دارد که ‌ناجا ملزم به اجرای این مصوبات است.

وی درباره برخورد مأموران ناجا با خانم هایی که از پوتین بلند استفاده می کنند گفت: پوشیدن پوتین ممنوع نیست، اما با افرادی که پوتین را همراه باشلوارک و یا شلوار تنگ و مانتوهای تنگ کوتاه و همچنین پالتوهای تنگ کوتاه استفاده می‌کنند، برخورد خواهد شد.

وی درباره استفاده از کلاه برای زنان گفت:در صورتی که بر سر کردن کلاه عامل مشخص شدن گردن، گوش و قسمت‌هایی از بدن شود از سوی مأموران ناجا برخورد صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس امنیت اجتماعی ناجا درپاسخ به پرسشی در خصوص شناسنامه دار کردن اراذل و اوباش گفت: در حال حاضر شناسایی اراذل و اوباش یکی از مهم‌ترین کارهای ناجا بوده و پس از شناسایی و احراز جرایم برای تک تک این افراد پرونده تشکیل خواهد شد.

  
  
در اقدامی تحریک امیز !
سریال مبتذل و موهن «للخطایا ثمن» از آرشیو درآمد!

در آستانه ماه مبارک رمضان و پس از پخش آنونس های تبلیغی این سریال موهن، سیل اعتراض از سوی سایت های متعهد آغاز شد که منجر به عقب نشینی شبکه mbc شد.


شبکه ماهواره‌ای mbc سریال جنجالی و ضد شیعی «للخطایا ثمن» را پخش می کند.

به گزارش شیعه نیوز به نقل از جمهوری اسلامی، این سریال که قرار بود در ماه رمضان پخش شود، داستان یک دختر شیعه زیبارو را حکایت می‌کند که دهها بار به عقد موقت مردان درمی‌آید.

بنابر این گزارش، در آخرین مورد مدیر شرکتی که او در آنجا کار می‌کند از وی درخواست ازدواج موقت می‌کند که او از مدیر خود می‌خواهد به مذهب تشیع درآید تا بتواند به خواسته وی پاسخ دهد.

شایان ذکر است در آستانه ماه مبارک رمضان و پس از پخش آنونس های تبلیغی این سریال موهن، سیل اعتراض از سوی سایت های متعهد آغاز شد که منجر به عقب نشینی شبکه mbc شد.

حال ظاهرا پس از گذشت دو ماه، مس‍‍ؤولان این شبکه کویتی تصمیم به پخش این سریال گرفته‌اند.



  
  

بلر دارای شخصیتی ساده است. مثلاً هرگاه یک خانم زیبا را ببیند، بلافاصله چشمانش برق می‌زند! بنابراین نمی‌توان وی را یک مرد مؤمن از نوع سنتی آن دانست.


«تونی بلر» نخست‌وزیر سابق انگلستان اعتراف کرد از ترس اینکه وی را به «جنون» متهم کنند از سخن گفتن پیرامون اعتقادات مذهبی خویش خودداری می‌کرده است.

به گزارش شیعه نیوز به نقل از ابنا، وی در مصاحبه‌ای با شبکه اول تلویزیون «بی.بی.سی» گفت: «در طول مسئولیتم اعتقادات مذهبی من بیشترین اهمیت را برایم داشت».

بلر در این مصاحبه با انتقاد از جو عمومی کشور و بی‌دینی هموطنانش گفت: «در حالی که در آمریکا و کشورهای دیگر، مردم به راحتی می‌توانند از ایمان خویش سخن بگویند، در بریتانیا هر کس که از اعتقاداتش حرف بزند، به نظر مردم دیوانه است!»

«آلیستر کمبل» سخنگوی بلر نیز این اظهارات را تأیید و اضافه می‌کند: «نخست‌وزیر همواره از معاونینش می‌خواست برایش ـ در هر نقطه ممکن ـ کلیسایی پیدا کنند که بتواند یکشنبه‌ها (دور از چشم مردم)‌ برای عبادت به آنجا برود. وی در واقع به شکلی عمیق به مسایل معنوی و الهی اهتمام دارد ؛ اما ما در آن زمان می‌ترسیدیم که اطلاع افکار عمومی از این حالات، آنها را نسبت به نخست‌وزیر مشکوک و نگران کند».

خود بلر هم از این نگرانی اینگونه تعبیر می‌کند: «رأی‌دهندگان انگلیسی گمان می‌کنند که اگر یک رهبر سیاسی مؤمن باشد حتماً با خداوند ارتباط دارد و نزد او می‌رود و سپس به میان مردم باز می‌گردد و دستورات خدا را برای آنها می‌‌آورد»!

در همین حال، کمبل با اشاره به برخی اخلاقیات بلر می‌گوید: «بلر دارای شخصیتی ساده است. مثلاً هرگاه یک خانم زیبا را ببیند، بلافاصله چشمانش برق می‌زند! بنابراین نمی‌توان وی را یک مرد مؤمن از نوع سنتی آن دانست».

«پیتر مندلسون» یکی از نزدیکان بلر نیز می‌گوید: «نخست‌وزیر سابق کسی نبود که تظاهر به ایمان کند، ولی ایمان در ضمیر وی اهمیتی بسیار زیاد دارد. وی کتاب مقدس را با خود همه جا می‌برد و آخرین کاری که در شبانه‌روز می‌کند این است که قبل از خواب بخش‌هایی از آن را قرائت می‌کند».

از سوی دیگر «رهبر حزب لیبرال دموکرات بریتانیا» نیز در واکنش به این مصاحبه اظهار داشت: «اگر بلر سابقاً از ارتباط و علاقه‌اش به دین سخن می‌گفت، بدون شک رأی دهندگان انگلیسی سه دوره پشت سر هم وی را انتخاب نمی‌کردند».



  
  
هشدار یک دستگاه نظارتی نسبت به گسترش ابتذال در سینمای ایران

یک دستگاه نظارتی، نسبت به نفوذ و گسترش ابتذال در فیلم‌های سینمایی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشدار داد.


چندی پیش، یک دستگاه نظارتی نسبت به ورود و گسترش ابتذال به عرصه سینمای کشور هشدار داد.

به گزارش شیعه نیوز به نقل از تابناک، یک دستگاه نظارتی، نسبت به نفوذ و گسترش ابتذال در فیلم‌های سینمایی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشدار داد.

به اعتقاد این دستگاه‌ها،‌ مجموعه‌ای که در دو سال و نیم گذشته، بیش از ده میلیارد ریال از اعتبارات بلاعوض این وزارت را دریافت کرده، کارنامه مناسبی درباره عملکرد فرهنگی، از خود بر جای نگذاشته است.

در این هشدار، همچنین نسبت به برگزاری مراسم تجلیل از یک کارگردان پیش از انقلاب و بروز برخی رفتارها در این مراسم تذکر داده و خواستار جلوگیری از برگزاری چنین مراسم‌هایی و ترویج تجلیل از سینمای مبتذل پیش از انقلاب شده است.

سازمان یاد شده همچنین خواستار دقت بیشتر در هزینه‌کرد بودجه‌های فرهنگی کشور شده است


  
  

دهن کجی آشکار به ارزشهای اسلامی!

بازیکنان و داوران زن کشورمان در پایان مسابقات بین المللی بدمینتون دمشق که دیشب در الفیحائ دمشق به پایان رسید هنگام توزیع مدالها در اقدامی غیر معمول و سئوال برانگیز با مردان دست دادند.


بازیکنان و داوران زن کشورمان در پایان مسابقات بین المللی بدمینتون دمشق که دوشنبه شب در الفیحائ دمشق به پایان رسید هنگام توزیع مدالها در اقدامی غیر معمول و سئوال برانگیز با مردان دست دادند!

سعیده ع یکی از دو داور زن کشورمان که داور دوم بازی پایانی دو نفره مردان بود پس از پایان این مسابقه با بازیکنان دست داد. همچنین دو بدمینتون باز کشورمان سحر زمانیان و صابره کبیری که در مسابقات تیمی مدال نقره کسب کرده بوند پس از دریافت مدال از رئیس فدراسیونهای بدمینتون با وی دست دادند.

سر داور هندی این رقابتها هم پس از پایان بازیها با حضور در جمع کمک سر داوران با آنها از جمله با خانم زهرا ح از کشورمان دست داد.

این در حالی است که رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان آقای کرباسیان هم در محل برگزاری مسابقات و توزیع مدالها حضور داشت.

بنابراین گزارش کرباسجیان در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره این اقدام ورزشکاران و داوران زن کشورمان و اینکه مگر آنها را توجیه نمی کنید؟ گفت: ما آنها را توجیه می کنیم، اما دست دادند.



  
  

در روان شناسی جدید  از گریه نکوهش شده وان را نشانه ضعف و زبونی دانسته اند پس چگونه در عزاداری امام حسین علیه السلام به ان توصیه میشود ایا بر خلاف یافته های علمی نیست 

جواب :گریه ظاهر وباطنی داردظاهر ان یک امر فیزیولوزی است باید تاثیرات روانی ازطریق محرک های بیرونی یا درونی مثل تفکر شکل بگیرد سپس این تاثیرت وارد چرخه مغز واعصاب بشود بخش خاصی از مغز فعال شده وغدد اشکی چشم را فرمان میدهد ودر نهایت قطرات اشک جریان میشود گریه غیر از غم نابهنجار وغمگین بودن بیمار گونه است
هرانچشمی که گریان است در عشق دلارامی       بشارت ایدش روزی زوصل او به پیغامی
چو گریان بود ان یعقوب کنان از پی یوسف     بشارت امدش ناگه از ان خوش روی خوش نامی
از دیدگاه علمی :اگر غمگین بودن وعزاداری با علایمی مانند : 1.افولسلامتی 2.کناره گیری اجتماغعی 3. احساس بی ارزشی 4. احساس گناه 5. ایده کشی 6. بیش فعالی بدون هدف 7. طولانی بودن نشانگان غم 8. بروز وظهور نشانگان به طور ناگهانی همراه باشد باید انترا یک غم بیمار گونه تلقی کرد حالاایا عزاداری برای امام حسین با از دست دادن سلامتی گوشه گیری  احساس بی ارزشی و...همراه است گریه انواعی دارد 1. گریه ترس وهراس 2.  گریه جلب ترحم 3.  گریه غم واندوه 4. گریه شوق وشادی 5. گریه تقوا ورشد روحانی : که این نوع گریه مختص مردان و زنان الهی است وبیان سوز درون و ابراز عجز وپشیمانی پر یشانی توبه وعشق به معبود است که این گریه موجب پلایش روح وزمینه ساز قرب به خداوند است

 


86/9/19::: 4:24 ع
نظر()
  
  
حکم عجیب دادگاه سعودی برای قربانی تجاوز جنسی!

این زن که از اقلیت شیعه ‏عربستان است، حدود یک سال و نیم قبل در شهر القطیف در شرق عربستان مورد تجاوز دسته جمعی شش مرد سنی ‏قرار گرفت.


دادگاهی در عربستان یک زن 19 ساله را که مورد تجاوز گروهی شش مرد قرار گرفته به 200 ‏ضربه شلاق و تحمل شش ماه زندان محکوم کرد!‏

به گزارش شیعه نیوز به نقل از عصر ایران، این زن که از اقلیت شیعه ‏عربستان است، حدود یک سال و نیم قبل در شهر القطیف در شرق عربستان مورد تجاوز دسته جمعی شش مرد سنی ‏قرار گرفت.‏

با این حال دادگاه اولیه این زن را به اتهام «حضور داشتن در خودرو یک مرد نامحرم در زمان تجاوز» به 90 ضربه ‏شلاق محکوم کرد.‏

زمانی که قربانی نسبت به رای اولیه دادگاه فرجام خواهی کرد از سوی قضات به «سوء استفاده از رسانه ها ‏برای تأثیرگذاری بر جریان دادرسی» متهم شد و از این رو در جلسه اخیر دادگاه استیناف مجازات وی به 200 ‏ضربه شلاق افزایش یافت و شش ماه زندان نیز به مجازاتش افزوده شد.‏

این زن 19 ساله به دلیل حضور داشتن در خودرو یک مرد نامحرم در زمان تجاوز متهم شناخته شده است. این امر مغایر با قوانین جاری عربستان در خصوص جدایی زنان و مردان نامحرم از یکدیگر است.

دادگاه استیناف همچنین مجازات شش فرد متجاوز را به دو تا 9 سال زندان افزایش داد. این افراد پیشتر به یک ‏تا پنج سال زندان محکوم شده بودند.‏

این در حالی است که مجازات تعیین شده برای این افراد همچنان کمتر از حد معمول ارزیابی می شود چرا که ‏تصور می شد آنها با مجازات اعدام روبرو شوند.‏

به گزارش روزنامه انگلیسی زبان عرب نیوز، در همین حال «عبدالرحمن اللاهم» موکل این زن سعودی رأی صادره را مغایر با قوانین اسلامی دانست و به بی ‏بی سی گفت: موکل من قربانی این جنایت نفرت انگیز است. معتقدم که محکومیت وی مغایر با قوانین شریعت ‏اسلامی و ناقض کنوانسیون های بین المللی مربوطه است.

وی افزود: سازمان های قضایی باید با این دختر به عنوان یک قربانی رفتار کنند نه یک مجرم.

گفتنی است دادگاه «اللاهم» را به دلیل گفت و گو با رسانه ها از ادامه کار بر روی این پرونده منع کرده است.‏


منبع خبر: عصر ایران

  
  
اقدامی تحریک امیز !
سریال مبتذل و موهن «للخطایا ثمن» از آرشیو درآمد!
<>Shamsi("11/29/2007","10:06:29 PM","86090807","Main","","")
در آستانه ماه مبارک رمضان و پس از پخش آنونس های تبلیغی این سریال موهن، سیل اعتراض از سوی سایت های متعهد آغاز شد که منجر به عقب نشینی شبکه mbc شد. (2343 بازدید)
  <>Shamsi("11/29/2007","10:06:29 PM","86090807","Main","","")
 
در اقدامی تحریک امیز !
سریال مبتذل و موهن «للخطایا ثمن» از آرشیو درآمد!

در آستانه ماه مبارک رمضان و پس از پخش آنونس های تبلیغی این سریال موهن، سیل اعتراض از سوی سایت های متعهد آغاز شد که منجر به عقب نشینی شبکه mbc شد.


شبکه ماهواره‌ای mbc سریال جنجالی و ضد شیعی «للخطایا ثمن» را پخش می کند.

به گزارش شیعه نیوز به نقل از جمهوری اسلامی، این سریال که قرار بود در ماه رمضان پخش شود، داستان یک دختر شیعه زیبارو را حکایت می‌کند که دهها بار به عقد موقت مردان درمی‌آید.

بنابر این گزارش، در آخرین مورد مدیر شرکتی که او در آنجا کار می‌کند از وی درخواست ازدواج موقت می‌کند که او از مدیر خود می‌خواهد به مذهب تشیع درآید تا بتواند به خواسته وی پاسخ دهد.

شایان ذکر است در آستانه ماه مبارک رمضان و پس از پخش آنونس های تبلیغی این سریال موهن، سیل اعتراض از سوی سایت های متعهد آغاز شد که منجر به عقب نشینی شبکه mbc شد.

حال ظاهرا پس از گذشت دو ماه، مس‍‍ؤولان این شبکه کویتی تصمیم به پخش این سریال گرفته‌اند.


منبع خبر: جمهوری اسلامی

Email فرستنده
نظر شما




  
  
<      1   2   3   4      >