سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :1
کل بازدید :137460
تعداد کل یاداشته ها : 34
103/2/4
2:30 ع

دهن کجی آشکار به ارزشهای اسلامی!

بازیکنان و داوران زن کشورمان در پایان مسابقات بین المللی بدمینتون دمشق که دیشب در الفیحائ دمشق به پایان رسید هنگام توزیع مدالها در اقدامی غیر معمول و سئوال برانگیز با مردان دست دادند.


بازیکنان و داوران زن کشورمان در پایان مسابقات بین المللی بدمینتون دمشق که دوشنبه شب در الفیحائ دمشق به پایان رسید هنگام توزیع مدالها در اقدامی غیر معمول و سئوال برانگیز با مردان دست دادند!

سعیده ع یکی از دو داور زن کشورمان که داور دوم بازی پایانی دو نفره مردان بود پس از پایان این مسابقه با بازیکنان دست داد. همچنین دو بدمینتون باز کشورمان سحر زمانیان و صابره کبیری که در مسابقات تیمی مدال نقره کسب کرده بوند پس از دریافت مدال از رئیس فدراسیونهای بدمینتون با وی دست دادند.

سر داور هندی این رقابتها هم پس از پایان بازیها با حضور در جمع کمک سر داوران با آنها از جمله با خانم زهرا ح از کشورمان دست داد.

این در حالی است که رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان آقای کرباسیان هم در محل برگزاری مسابقات و توزیع مدالها حضور داشت.

بنابراین گزارش کرباسجیان در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره این اقدام ورزشکاران و داوران زن کشورمان و اینکه مگر آنها را توجیه نمی کنید؟ گفت: ما آنها را توجیه می کنیم، اما دست دادند.